Usklađenost poslovanja
Funkcija praćenja usklađenosti poslovanja (engl. compliance) u Fini GS odnosi se na proces provođenja cjelokupnog poslovanja u skladu s važećim zakonima, propisima, standardima, kolektivnim ugovorom i internim pravilima. Cilj usklađenosti je minimalizirati pravne i reputacijske rizike, kao i osigurati etično i odgovorno poslovanje. Usklađenost podrazumijeva poštivanje lokalnih, nacionalnih i međunarodnih zakona i regulativa koje se odnose na poslovanje Društva te redovno praćenje promjena u zakonodavstvu. Ključna je i etička usklađenost koja podrazumijeva primjenu etičkih standarda u donošenju odluka i poslovanju te razvijanje i održavanje poslovne kulture koja vrednuje transparentnost, poštenje i integritet.
Kako bi se u Društvo na ispravan način implementirala funkcija praćenja usklađenosti poslovanja, sukladno Odluci imenovan je Službenik za usklađenost čija je osnovna dužnost, osim pravilnog provođenja, upoznati djelatnike s njihovim obvezama, podići svijest o važnosti poštivanja pravila, ali isto tako i o posljedicama neusklađenosti te odgovarajućim sankcijama i mjerama.
Zajedničkim djelovanjem Službenika i djelatnika u Fini GS, pravni i financijski rizici svedeni su na minimum, reputacija Društva je na višem nivou, povećano je povjerenje klijenta i partnera te sukladno tome Fina GS ostvaruje bolje i uspješnije poslovne procese.
Službeni podaci službenika za usklađenost:
Ime i prezime: Kristina Milat
Telefon: (+385 1) 6419 003
E-mail: compliance@finags.hr
Odluka o imenovanju službenika za usklađenost
Izvadak iz Politike praćenja usklađenosti